Garantie
Als uw PillPress binnen een jaar na aanschaf kapot gaat door een onvolkomendheid in het product zullen we deze herstellen. Schade door verkeerd of hardhandig gebruik nemen we niet voor onze rekening.
De garantie gaat in op de dag van aankoop, dat wil zeggen nadat de betaling is voldaan. In het geval een reparatie nodig is en daarvoor beroep wordt gedaan op garantie, moet het moment van aankoop worden overlegd. Als dat niet kan of langer dan een jaar gelden is, wordt de reparatie in rekening gebracht. Wij kunnen aan de hand van het ordernummer en de feitelijke betaling vaststellen of reparatie al dan niet onder garantie valt.
Schade door verkeerd of hardhandig gebruik omvat onder meer:
- Schade door een ongeluk met het product, zoals een val van hoogte of een belasting waarvoor het product niet gemaakt is;
- Schade door vocht of vuur. Het product is niet waterbestendig en kan onherstelbare schade oplopen indien het in contact komt met een vloeistof;
- Schade door verkeerd gebruik. Een wijze van gebruik die niet overeenkomt met de aanwijzingen voor gebruik. Verkeerd gebruik kan leiden tot fysieke schade.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@luxigo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.